- ✏ She Don't Like The Lights

Idèer!

Just nu sitter jag och skriver klart kapitel 5, men har lite saker till skolan att göra, tex. så har jag ett viktigt prov imorgon och förhör osv. Men jag gör allt jag kan för att det ska komma upp ikväll, men om inte så kommer det upp imorgon! Gilla gärna min facebook sida jdbstoory.blogg.se och om ni känner någon som gillar noveller tipsa gärna! Jag har fått en idèe, vad säger ni om små "sneakpeaks" på varje kapitel? Nu menar jag inte att ni får se en sida, utan några meningar? Kommentera vad ni tycker! Spread the word!
 
 
                                                                                                  Much Love// Me!

Postat av: Emelie

Jaa gör sneakpeaks:) De skulle va kul:)

Svar: Okej, då fixar jag det! :)
Emma Nilsson

2013-04-02 @ 20:18:59
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: