- ✏ She Don't Like The Lights

Länkbyte!

              Kapitel 17 ligger under!             
 

 

Jag tyckte allt lät förvirrande. När jag träffade på min danslärare som inte ville ha mig på sina lektioner längre. Han schasade iväg mig till den nya danslokalen, som jag aldrig sett innan. Eller jo förresten. Detta var lokalen där antingen de rika dansade eller de som hade den största talangen.Varför var jag här? Jag var verkligen inte den som dansade bäst, absolut inte. Jag var väldigt klumpig, och hade inte alls samma vighet som de andra i gruppen? Var detta ett skämt? Mer hann jag inte tänka förrän en man glatt kom fram till mig.

 

Detta är en novell om den ganska vanliga tjejen, Cara McKency. Hennes familj var verkligen inte rika men de hade tillräckligt för mat på bordet varje dag. Hon träffade Niall Horan på en plats ingen skulle kunna tänka sig. Så en pinsam stämning hängde kvar i luften när deras närmaste vänner var tillsammans. Hur ska detta gå?

 

Tycker ni ska klicka in på denna novellblogg om Niall Horan! http://onedirectionland.blo.gg/

Kapitel 17 ligger här under!

Much Love//Emma!

 
 

Postat av: whatiskey - unlock the deem

Kolla gärna min fanblogg om Justin Bieber. Uppdaterar dagligen med nyheter, bilder, videos mm

Svar: :)
Justin Bieber & Natasha Lopez

2013-08-11 @ 18:35:10
URL: http://whatiskey.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: