- 🌟 Talking to you

Viktigt.

Hej! Jag fick innan en kommentar om att min novell var lite lik en annan, och jag kan lova att det verkligen inte är så. Under de första kapitlena jag skrev, dem upp till runt tio I guess, så läste jag ingen annan novell under den tiden utan tog igen det sen. Då såg jag att det fanns lite likheter mellan min och en annan så för att vara på den säkra sidan ändrade jag mycket. Det kommer inte alls vara likt, det lovar jag. Skrev detta för att det inte skulle bli något missförstånd, och för att berätta att jag aldrig härmar någon någonsin. Vill också tacka alla som kommenterar, ni är bäst och får mig motiverad att skriva. Tack ❤

Postat av: Rebecca

Du skriver inte alls en novell som liknar en annan . Jag läser de flesta Justin Bieber noveller och ingen annan liknar din! :)

Svar: Så bra! :)
Emma Nilsson

2013-12-06 @ 22:01:30
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: