- ✏ She Don't Like The Lights

Kolla in!

http://jusstin.blogg.se/Tipsar om denna sjukt grymma novellen! Tycker att ni ska kolla in den. Här är en liten text ur första kapitlet av den nyaste novellen:
”Justin du kan inte hålla på såhär längre” Sa Scooter och gav mig en sur blick. Mamma kom upp och ställde sig bredvid honom ”Hålla på med vad Scooter? Ska jag inte få vara mig själv? ”I dont give a fuck” Svarade jag och kände hur ilskan bubblade upp inom mig ”Detta är inte du Justin, jag har uppfostrat dig bättre än det här” sa mamma sorgset ”Det är därför vi skickar dig till internatskola här i närheten” sa Scooter skarpt ”Ni vad!? Synd för er för jag tänker inte följa med” Sa jag barnsligt ”Unge man! Du åker till skolan idag! Du får 3 timmar att packa!” Sa mamma argt och vände sig om och gick ut ur mitt rum med Scooter.

Helt awesome!
Xo Emma!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: